Stresszelő diétázó

TOVÁBB AZ ÖSSZES BLOGBEJEGYZÉSRE!


 

A nagyon stresszes típusok, vagy a rohamdiétába kezdő emberek, akik agyában csak az motoszkál, hogy „le kell fogynom, mégpedig azonnal", vagy azok, akik egy-egy stagnáló nap után bevetnek még egy plusz óra kardiót az amúgy is ledolgozott 6 óra torna mellé, no, ők már eleve túltermelik a kortizolt!

Nekik már lehet, hogy csupán ezért is nehéz lesz! Stresszeznek lassú fogyásuk miatt és még nagyobb csatákba kezdenek, holott a megoldás lehet, hogy éppen a relaxáció lenne.

A fent említett tényezők és hormonok mind-mind a zsírégetés gátját szabhatják.

De a miértek talán nem is szükségesek, hanem a lényeg szem előtt tartása, ami pedig a következő a legtöbb ember esetében: hogy vagy a kalóriákat szorítsuk meg jobban, vagy az edzéseink mennyiségét növeljük meg kiadósabban.

Mindkettőt kombinálni viszont nem szabad, hisz mindez fogyásunk belassulását, vagy egész egyszerűen megállását eredményezheti.

Érdekesség: egy tanulmányban kimutatták, hogy ha egy nagyon alacsony kalóriás diétát megfejelnek heti hat óra kardióval, akkor sokkal nagyobb anyagcsere sebesség csökkenés következett be, mintha csak diétáztak volna. 

A test érzékeli, hogy mekkora a kalóriadeficit, és ha túl nagy, nem kívánatos dolgok történnek. 

Épp ezért soha nem célravezető az épp aktuális rohamdiétát sok kardió munkával párosítani! 

Legfőképp azért, mert ez a szituáció (drasztikus diéta - sok edzés) több szempontból sem helytálló.


Forrás: www.tesztoszteron.hu


Van megoldás,ha magadra ismertél!

Töltsd ki a tesztet!

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket

hírlevél feliratkozás