Leghatékonyabb zsírégető ételek

                        TOVÁBB AZ ÖSSZES BLOGBEJEGYZÉSRE!          


 

Itt van már a nyakadon a bikini szezon?

Nem tudod, mit tegyél, hogy egészségesebb legyél? Valamint szeretnéd, hogy az alakod is az elvárásaidnak megfelelő legyen?

Itt van pár étel, amely a leghatékonyabban hat majd a szervezetedre. A változás teljes mértékben garantált!

 

A piros bogyós gyümölcsök
Érdemes tudni azt, hogy csakúgy, mint a többi gyümölcsnek, a bogyós gyümölcsöknek is magas a víz- és rosttartalmuk, amelynek köszönhetően sokkal tovább érezheted magad jóllakottnak. Valamint tele vannak antioxidánsokkal.

A nyers zöldségek
A nyers zöldségek tökéletesen megállják a helyüket akár egy evés közti nassolásnak is. Tele vannak a zöldségek vízzel, amely segít a telítettségérzet kialakulásában, és még a kalóriatartalmuk is alacsony. Fél csészényi zellerben például összesen 8 kalória van. Akár egy kis joghurtba is mártogathatod őket, esetleg a répaszeleteket szalsza- szószba – mindkettő kiváló nassolnivaló. Ha pedig chipsre vágynál, akkor próbáld meg a chipset szárított zöldségekkel helyettesíteni, de akár zöldség-chipset is vehetsz a nagyobb szupermarketekben.

Édesburgonya
A burgonya az, amit az emberek nem, hogy szeretnek, imádnak! Gondolj a tepsis krumpli leggyakoribb feltételeire, a finom vaj, tejföl, esetleg sajt, bacon szeletek. Ha viszont az édesburgonyát választod, akkor egyik feltétre sem lesz szükséged. A tepsis édes krumpli hihetetlenül ízes, és csak nagyon kevés fűszerezést igényel. Így rengeteg kalóriától kímélheted meg magad, ráadásul tele van káliummal, béta karotinnal, C-vitaminnal és rostokkal.

Tojás
Kifejezetten ajánlott a protein fogyasztása reggelente, hiszen így az éhségedet hatásosan, ám sokkal kevesebb kalória segítségével csillapíthatod, mint például egy jól megrakott pirítós fogyasztásával. Egy tojásban összesen 75 kalória van, de emellett 7 gramm proteint is tartalmaz, egyéb értékes tápanyagok mellett.

Levesek
Tápláló, alacsony kalóriatartalmú levest készíthetsz egyszerű hozzávalókból, mint: csirkéből, halból, zöldségekből. A levesek magas víztartalmúak, így a lehető legkevesebb kalóriával is képesek jóllakatni. Ha forró, akkor még a mohóságtól is megóv, így tovább eheted. Ha egy második fogás előtt fogyasztod, akkor akár el is foglalhatja a gyomrodban a helyet egy magas kalóriatartalmú étel elől ez is igen jó tulajdonsága.

Saláták
A salátának igen magas a víztartalma, így kevesebb hely marad a zsírosabb, hizlalóbb ételeknek. Ráadásul a salátákat a végletekig variálhatod bármilyen zöldségből vagy gyümölcsből készítheted, de akár még sajtból is. Persze fontos odafigyelned az öntetre, ami sok kalóriát tartalmazhat. A táplálkozás szakértők szerint a legjobb választás a salsa- szósz, a humuszból vagy fekete babból készült öntet.Forrás:http://www.kamaszpanasz.hu


 

Hogyan tudnád TE is a tudatos életmódot könnyedén beilleszteni az életedbe?

Ideális testalkat mellett, koplalás nélkül jókat, és bőségesen enni?

MI RENDELKEZÜNK A VÁLASZOKKAL!

TÖLTSD KI A TESZTÜNKET ITT! 

SEMMI ESÉLYE A FELESLEGES KILÓKNAK!

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket

hírlevél feliratkozás