Lehet-e sportolni TERHESSÉG alatt?

TOVÁBB AZ ÖSSZES BLOGBEJEGYZÉSRE!  

    


 

Vannak az életben olyan dolgok, amiket csakis a hölgyek tapasztalhatnak meg.

Ilyen a minden hónapban előjövő 'női gond', és ha ez elmarad, akkor a várandósság. Sok mindent olvasni arról, hogy ilyen helyzetekben mit ajánlott fogyasztani, mire kell oda figyelni, de a mozgás helyessége így is kérdéses sok nő számára. Olvasd el cikkünket és választ kapsz arra, hogy ajánlott-e mozognod, ha menstruálsz, vagy gyermeket vársz.

Mire van szüksége a szervezetnek menstruáció és terhesség alatt?

Úgy gondolom, mindenki tudja, hogy a folyadék fogyasztás mennyisége minden esetben nagyon fontos! Igyál minél több vizet, semmiképp ne cukros üdítőket. Személyfüggő, hogy ki hogy éli meg ezeket a napokat, vagy várandósság alatt a hónapokat, de mindenképp tudatosnak kell lenni. Hogyan táplálkozz?

Fogyassz ásványi anyagokban gazdag ételeket, rengeteg vitamint. Ez lehet zöldség, gyümölcs, megfelelő hústermék. Kerüld a cukrot és a zsírt. Bár ezek hanyagolása nem csak ilyenkor ajánlott...

Mozgás várandósság alatt.

Mikor valaki gyermeket tervez az orvos különösen ajánlja a mozgást Magad és babád érdekében is. Azonban ha már megfogant a bébi, mindkettőtökért felelős vagy. Fontos, hogy továbbra is mozogj rendszeresen, csak vegyél figyelembe pár dolgot:
Mindenféleképp kérdezd meg orvosod véleményét akár mozogtál a fogantatás előtt rendszeresen, akár nem.

Ha Ő úgy látja, hogy nincsen semmi ok arra, hogy ne tedd, akkor a következőket tartsd be:

Az edzés erősségéből vegyél vissza. Csökkentsd az intenzitást.
Kerülj mindenfajta küzdősportot.
Az olyan mozgást ami rúgással, ütéssel, ugrálással, vagy eséssel jár hagyd ki. (Például lovaglás, bringázás)
Futás helyett válaszd a hosszú sétát, vagy intenzív gyaloglást. Ugyanis ez biztonságosabb Rád és babádra nézve, emellett jobban kímél a kifáradástól. És ezzel is zsírt égethetsz el.
Ilyenkor ajánljuk a terhes tornát. Szerencsére már egyre nagyobb 'divat' hazánkban is, rengeteg lehetőség van rá. De csakis hozzáértő felügyeletével csináld, hogy elkerülj mindenfajta mellékhatást.
Vagy hallottál már a kismamajógáról? Nekem ez vált be igazán. Nem csak tested, szervezeted egészségéért teszel vele, hanem a 9 hónap fáradalmait is enyhíted vele. Lelkedre is nyugtatóan hat. És a legszebb, hogy igazán összhangba kerülsz babáddal közben. smile hangulatjel

Remélem adtam egy kis segítséget ezzel Nektek, Nőknek. Ne legyen kifogás a menstruáció, se a várandósság arra, hogy miért nem mozogsz. Ha viszont azért nem tetted, mert nem tudtad, mi a helyes ilyenkor, vagy hogyan hat szervezetedre ezekben az esetekben, akkor cikkünk elolvasásával mindenről tájékozódhattál. Válassz ilyenkor ajánlott sportot, eddz mérsékelten, mert saját és magzatod egészségéért csakis Te vagy felelős! Forrás: vitalzone.hu


 

Nem megy egyedül? Nem vagy biztos benne, hogy jól csinálod? Csináljuk együtt!

TÖLTSD KI INGYENES ÉLETMINŐSÉG TESZTÜNKET ITT!

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket

hírlevél feliratkozás