Rejtett cukrok nyomában!

TOVÁBB AZ ÖSSZES BLOGBEJEGYZÉSRE!


 

A szárított gyümölcs, kínai étel vagy akár a paradicsomleves hallatán nem feltétlenül az édesség jut eszünkbe, pedig ezek az ételek sokkal több cukrot rejtegetnek, mint azt ránézésre gondolnánk.

Sok olyan ételben is rengeteg a cukor, melyeket ránézésre nem tartunk veszélyes cukorforrásnak. Segítségül ezekből az úgynevezett „rejtett cukrot” tartalmazó ételekből válogattunk néhányat.

Mazsola 1 csészényi kb. 98 gr cukrot tartalmaz - Az aszalás eredményeként a szárított gyümölcs grammonként jóval több cukrot tartalmaz, mint a friss.

Rejtett cukrok nyomában! 

Természetesen, a mazsolában lévő cukor zöme természetes, tehát nem ártalmas. Ám óvatosnak kell lennünk, mert az aszalás során a gyümölcs fanyarrá válhat, amit a gyártók cukor hozzáadásával próbálnak ellensúlyozni. Mivel az összetevők listáján nem különböztetik meg a hozzáadott és természetes cukrokat, a fogyasztók nem mindig tudják, hogy valójában mennyi cukrot fogyasztanak. A hozzáadott cukorral a gyártók olyannyira felturbózzák a cukortartalmat, hogy egy csészényi mazsolában több a cukor, mint egy adag cukorkával nyakon öntött fagylaltban!. 
Forrás: drportal.hu


Mire figyel a táplálkozásod során, hogy még időben megelőzd a tested hanyatlását?
Töltsd ki az életminőség tesztünket és megbeszéljük. 

Útmutatás Testszerviz programmal!

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket

hírlevél feliratkozás