Technológia

 

                                                                      

A Testszerviz Technológiáról

Ez egy olyan sok évnyi tapasztalaton és számos forrásból táplálkozó életmód és szemléletmód rendszer, amely a személyes tapasztalás szintjére képes hozni minden egyes ember számára az „élni jó” üzenetét és érzését. Hosszútávon és odaadó igyekezettel alkalmazva hatékonyan javítja a testi közérzetet, és hozzájárul az emberi test egyre harmonikusabb működéséhez.

Se a Testszerviz Technológia megalkotói, és egyetlen Testszerviz Konzultánsi vagy Tréner se tesz semmilyen előzetes ígéretet vagy nem táplál senkiben se konkrét reményt egyetlen testi betegséggel, kóros állapottal vagy kellemetlen tünettel kapcsolatban azok csökkenésére vagy gyógyulására sem.

                                                            

A Technológia kérdések-válaszok formájában

 

1. Mi a Testszerviz Technológia?

A Testszerviz Technológia egy olyan szerzői jogvédelem alá tartozó rendezett módszertan, amelynek alkalmazása során egy olyan személyre szabott étrend és életmód alakítható ki a szolgáltatást igénybe vevő személynek, amely biztosíthatja, hogy ne fogyasszon olyan ételeket és élelmiszereket, amelyek megterhelhetik a szervezetét, valamint a szervezete hozzájuthasson a szükséges tápanyagokhoz a közösen kialakított étrend betartásával. A Technológia alkalmazása növelheti a személy stressztűrő képességét is, és elérhetővé teheti számára a pihentető alvással járó előnyöket.

 

2. Mi a Testszerviz Technológia alkalmazásának a lényege?

A Testszerviz szolgáltatás során az ügyfél testének megadjuk mindazt a táplálékot, amire szüksége van, nem adunk semmi olyan ételt vagy élelmiszert, amely megterheli a szervezet működését, növeljük a személy testének stressztűrő képességét, és oktatjuk a személy annak érdekében, hogy megtudja, hogyan működik a saját teste. Ennek következtében a szolgáltatás ideje alatt elég tapasztalatra és ismeretre tesz szert a személy ahhoz, hogy a szolgáltatás során kialakított személyre szabott étrendet és életmódot már egyedül képes követni és megtartani olyan mértékben, amennyire csak szeretné.

 

3. Mit csinál egy Testszerviz Konzultáns?

Egy Testszerviz Konzultáns segítő gondoskodással támogatja az ügyfél életmódváltását a jobb fizikai közérzet megtapasztalása érdekében. A Konzultáns hetente egyszer konzultál a Testszerviz szolgáltatáson részt vevő személlyel, hogy megbeszélje vele, milyen tapasztalatokra tett szert a számára megfelelő étrend és az életmód kialakítása során. A Konzultáns ezen kívül még adatokat ad az ügyfélnek a test működéséről, hogy az életmódváltás a lezajló folyamatok teljes megértése mellett történjen meg.

 

4. Meddig kell igénybe venni a Testszerviz Konzultáns segítségét?

A Testszerviz konzultáció javasolt ideje legalább három hónap. Előfordulhat az is, hogy ennél több időre van szükség.

 

5. A Testszerviz program egy új fogyókúra módszer?

Nem. A Testszerviz Technológia alkalmazása egy életmódváltás lehetőségét kínálja az ügyfél számára. A fogyókúra célja a testsúly csökkentése a zsírpárnáktól való megszabadulás. Az e mögött rejlő alapelv: „csökkentsd a súlyod, hogy egészségesebb légy”.

Ez a Testszerviz Technológia szerint nem megfelelő hozzáállás ehhez a problémához, mert először kell javítani a személy általános testi állapotát, támogatni a szervezetének működését, hogy ennek következményeként megindulhasson a testsúly csökkenése. A kúrák lényege, hogy egy bizonyos ideig tartanak.

A Testszerviz konzultációval kialakított személyes étrend és életmód a program után már élethossziglan tartható. Ennek betartása az igénybe vett konzultációk után az ügyfélre van bízva.

 

6. A Testszerviz programmal lehet-e fogyni?

A szolgáltatás nyújtása alatt szerzett tapasztalatok azt mutatják, hogy a jobb fizikai közérzet együtt jár az emberi test hatékonyabb működésével, és ennek egyik mellékhatása a személy életkorának, életmódjának megfelelő ideális testsúly kialakulása. Ennek mértéke és gyorsasága függ a személy kitartásától és attól, hogy mennyire építi be étrendjébe és életmódjába azokat a közösen kialakított személyes étrendi és életmódbeli ajánlásokat, amelyeket a Konzultáns javasol.

Az ideális testsúly kialakulása a tapasztalatok szerint viszonylag lassú folyamat, amely lehetőséget ad a szervezet számára, hogy folyamatosan alkalmazkodjon a személyre szabott étrend és életmód által kiváltott pozitív változásokhoz. A hasi zsigeri zsírtól nem lehet csupán testedzéssel megszabadulni, az igazi étrendi és életmódbeli változtatás kell a kívánt eredmény eléréséhez.

 

7. A Testszerviz programmal lehet-e testsúlyt növelni?

Igen lehet. Mivel ez nem fogyókúra program, hanem az egész szervezet működését támogató étrendi és életmódbeli rendszer, így ha egy személynek az ideális testsúlyhoz gyarapodnia kell, akkor ez is elérhető a programmal. Ilyenkor természetesen nem a zsírpárnák növelése a cél, hanem a megfelelő izomzat felépítése, és az ebből fakadó súlygyarapodás. Ehhez viszont kell a rendszeres testedzés is.

 

8. A Testszerviz program alatt van-e kötelező termékfogyasztás? Kell-e folyamatosan szedni valamilyen táplálék-kiegészítőt?

Nem kell. A személy számára a megfelelő étrend kialakításakor ugyanonnan vásárolhatja meg az élelmiszereket, hol eddig is tette. Természetesen a Konzultáns javaslatokat adhat, hogy mi kerüljön be a bevásárló kosárba és mi nem.

 

9. A Testszerviz konzultáció gyógyít-e betegségeket, vagy vele megelőzhető-e a betegségek kialakulása?

A Testszerviz Konzultáns nem nyújt egészségügyi szolgáltatást. Ő nem természetgyógyász és a nyújtott szolgáltatással nem helyettesíti az orvosi kezelést. Minden beteg embernek szakszerű orvosi ellátásra van szüksége.

Ha kiderül, hogy az ügyfélnek valamilyen kezeletlen betegsége van, akkor a Konzultáns először elküldi őt az orvoshoz, és annak iránymutatásai szerint alakítja ki a személy étrendjét és életmódját. Egy orvos általában nem rendel el teljes körű étrendi vagy életmódbeli előírásokat, így a Konzultánsnak lehetősége van saját javaslataival élni, és azokkal javítani tudja a beteg ember testi közérzetét. Az orvosnak ilyenkor tudnia kell, hogy a betege Testszerviz konzultáción vesz részt, és ez ellen nem emelhet kifogást. Ennek a hozzájárulásnak a megszerzése a szolgáltatáson részt vevő személy kötelessége.

Minden ilyen esetben beigazolódott, hogy a Testszerviz Konzultánstól kapott személyes étrendi és életmódbeli változtatások támogatni tudják az orvos vagy természetgyógyász gyógyító munkáját.

 

10. Foglalkozik-e a Testszerviz konzultáció a máj tisztításával vagy méregtelenítésével?

Ilyen kezelés nem része a Testszerviz Technológiának. A tapasztalatok azt mutatják, hogy aki végighalad a programon, annak nincs szüksége külön „máj tisztítása vagy méregtelenítésre”. A Testszerviz Technológia alkalmazása nem gyógyít vagy kezel egyetlen szervet sem, a javasolt étrendi és életmódbeli változtatásokkal az ügyfél általánosan támogatja saját szervezetének a működését.

A szervezet működése természetes módon, fokozatosan javul, ahogy a személy megadja a testének mindazt a tápanyagot, amire szüksége van, és nem terheli tovább olyan ételekkel, élelmiszerekkel, amelyek ronthatják a szervezet működésének a hatékonyságát. A Testszerviz Konzultáns odafigyel a pihentető alvás feltételeinek megteremtésére is, ami természetes módon járul hozzá a jobb fizikai közérzet eléréséhez.

 

11. Kell-e más tisztítókúrát végezni a Testszerviz program előtt vagy mellett?

Nem. Ezek természetgyógyászok által javasolt kezelések, amelyekkel a betegségeket akarják kezelni vagy megelőzni. Mivel egy Testszerviz Konzultáns nem természetgyógyász, így ilyen kezelést sem végez vagy javasol az ügyfelének.

 

12. A Testszerviz Konzultáns nyújt-e bármilyen terápiát vagy stressz oldást, illetve ilyen jellegű kezelést, gyógyító eljárást?

Nem nyújt. A Testszerviz Technológia alkalmazása azzal ér el eredményeket, hogy támogatja a test természetes folyamatait, és lehetőséget ad az élő szervezetnek, hogy saját működésében a belső egyensúly megteremtése megfelelő támogatást kapjon.

 

13. Mennyibe kerül a Testszerviz szolgáltatás?

A Testszerviz szolgáltatás egy személyre szabott tanácsadás, és ha Ön komolyan érdeklődik iránta, akkor egyeztessünk egy megfelelő időpontot egy hosszabb személyes tájékoztatóra, amikor megbeszéljük, hogy mit adhat Önnek ez a szolgáltatás.

 

14. Milyen étrendet ajánl egy Testszerviz Konzultáns?

A Testszerviz program nem táplálkozási konzultáció, hanem egy valódi életmódváltó program. Az ügyfélnek természetesen személyre szabott étrendet is ajánlunk. Mindenkinek megvannak az egyéni sajátságai, és ezt figyelembe veszi a Konzultáns a heti konzultációk során. A Testszerviz étrenddel általános értelemben megadjuk a testnek mindazt, amire szüksége van, és nem adjuk azt, amire nincs szüksége. Ez érvényes az étrendre is.

 

15. De mégis melyek azok a konkrét ételek, élelmiszercsoportok, amelyeket ajánl egy Testszerviz Konzultáns?

A Testszerviz étrend azokból az élelmiszerekből válogat, amelyeket a szokásos bevásárlás során megveszünk. A konzultáció során az ügyfél megtudja, hogy melyek a neki való, személyre szabott ételek és élelmiszerek. A mai ember sajnos tápanyagokban szegény étrenden él, és ez nem feltétlenül azért van, mert a szokásos élelmiszerekben nincs elég tápanyag. Egyszerűen túl sok olyan ételt eszünk, amelyek csak megterhelik a szervezetet, és nem adnak neki elég energiát vagy táplálékot. Ettől a minőségi éhezéstől szabadítjuk meg az ügyfelet. Az ügyfeleink tehát ugyanott veszik meg az ételnek mint korábban vagy mint mindenki más.

 

16. Tehát a zöldségekről és a gyümölcsökről van szó?

Igen azokról is. De itt nem szeretnék konkrét menü elmondásába belemenni. A testszerviz.hu honlapunkon számos recept található, ezekből képet kaphat bárki, hogy milyen ételeket ajánlunk az ügyfeleinknek. Maga a Testszerviz szolgáltatás nem csak étrendi kérdésekkel foglalkozik, így aki azt csak erre szűkíti le, helytelen következtetésekre juthat.

 

17. Milyen szaktekintély áll a Testszerviz Technológia mögött?

A Testszerviz Technológia nem azért működik, mert szaktekintélyek támasztják alá. Ennek a technológiának a működőképességét a mindennapi alkalmazás bizonyítja. Az elmúlt másfél év alatt közel félezer személy tapasztalta meg ezt Magyarországon és Erdélyben.

Ezen kívül az is igaz, hogy egy orvos, Dr. Kricsfalvi Péter belgyógyász és reumatológus szakorvos is áttanulmányozta a Technológia leírását, alkalmazási módját, és orvosi szempontból teljesen helytállónak találta. Ő is megerősítette, hogy ez nem egy gyógyító módszertan, hanem egy fokozatos életmódváltást elősegítő szolgáltatás. Az alapprogram Dr Kricsfalvi Péter belgyógyász és reumatológus szakmai irányításával és jóváhagyásával készült, aminek értelmezésében és betartásában a Konzultáns segít.

„Sok sikert kívánok a programhoz! Üdvözlettel: Dr Kricsfalvi Péter Belgyógyász Reumatológus főorvos/Természetgyógyász, Testszerviz Szakmai Lektor.”

 

18. Mit jelent a fokozatos életmódváltás?

A technológiát megalkotó szerzőközösség azt találta, hogy a különböző hasonló célú étrendi vagy életmódbeli konzultációk azért működnek csak korlátozott mértékben, mert az azt alkalmazó személy egy idő múlva visszatér a korábbi életmódjához, étrendjéhez.

Ennek egyik oka az, hogy az ember nem kap személyre szabott segítséget abban az értelemben, hogy nem szerez elegendő tudást és tapasztalatot azért, hogy ő már biztos tudja, hogyan működik a teste, milyen étrend jó számára, hogyan tudja magának biztosítani a pihentető alvást, és hogyan tudja növelni saját testének stressztűrő képességét.

Az életmódváltás a Testszerviz Technológia alkalmazásakor azt a bejárt utat jelenti, amelyen haladva a személy saját maga tapasztalta meg, hogy mi a neki megfelelő étrend és életmód a tartós jobb közérzet, a minőségibb élet elérése és megtartása érdekében. Ezt csak egy Testszerviz konzultáns segítő gondoskodása mellett érhető el, mert csak ő tudja alkalmazni nála ezt a tanácsadást, ami eljuttatja az ügyfelet erre a szintre.

 

19. Mit jelent az, hogy Testszerviz *franchise hálózat?

A franchise hálózat egy eredményesen kipróbált közös vállalkozási forma, amely a franchise tulajdonosának felügyelete alatt működik. A franchise hálózaton belüli üzleti tevékenység feltételeit a felek között megkötött szerződés szabályozza. Ebben a franchise tulajdonos jogot ad a franchise partnernek a tulajdonában levő Technológia, védjegyek, márkanevek, közös ügyfélnyilvántartó rendszer, arculat, stb. használatára. Ezért őt a szerződésben leírt – az elért bevételhez kötött – franchise díj illeti meg.

A franchise partnerek a rájuk bízott szolgáltatást vagy terméket a saját hasznukra és kockázatukra értékesítik a nagyközönségnek. A franchise partnerek munkáját a franchise tulajdonosa különféle módon, például képzések, marketingkampányok, kiadványok segítségével támogathatja.

Ha valaki kilép a franchise hálózatból, többé nem nyújthat Testszerviz szolgáltatást, nem használhatja ezt a márkanevet, és nem élhet a franchise rendszer nyújtotta előnyökkel.

A Testszerviz franchise hálózat tulajdonosi jogait az egész világon a Testszerviz Prémium Kft. látja el. (Székhely: 1108 Budapest, Mádi utca 200. IV/27. Adószám: 24792879-2-42) Konzultációs helyszín 1136 Budapest, Raoul Wallenberg u. 9.

*A franchise (francia eredetű angol szó), egy szerződéses kapcsolaton alapuló együttműködési forma. Többféle tartalma lehet, lényege egy olyan együttműködési megállapodás, amelynek során a franchise-átadó (franchisor) egy értékkel bíró név, általában bejegyzett védjegy, valamint egy hozzá tartozó, értékkel bíró üzletviteli tapasztalat használati jogát adja át, a franchise-átvevő (franchisee) pedig díj fizetésére köteles.

 

20. Milyen feltételek mellett lehet valaki Testszerviz Konzultáns?

Aki Konzultáns szeretne lenni, annak először magának is részt kell vennie a Testszerviz programon, hogy megtapasztalja annak hasznosságát saját maga számára. Ezután számlaképesnek kell lennie, tehát lehet fő- vagy mellékfoglalkozású egyéni vállalkozó, illetve lehet egy betéti társaság vagy kft. tagja vagy alkalmazottja, és ilyenkor a társaság számláz és adózik.

A Testszerviz Konzultánsok egy nemzetközi franchise hálózat keretén belül működnek, ahol az egyes országokban egy központi vállalkozás látja el a franchise hálózat felügyeletét. A Konzultáns a nyújtott szolgáltatás fejében kapott bevételeinek egy meghatározott százalékát franchise díjként befizeti, és ezért megkapja a Technológia szolgáltatásának és a márkanév használatának a jogát.

Vannak központi marketing kampányok, illetve van központi weboldal és ügyfélnyilvántartó rendszer, amelynek használatával a franchise működtetője folyamatosan segíti a konzultációs munkáját. A leendő Konzultánsnak részt kell venni egy két lépcsős képzésen, ahol megtanulja, hogy miként kell szolgáltatni a Testszerviz Technológiát. Ennek külön díja van. A képzés csak a franchise hálózaton belüli működésre ad jogosultságot. Ha valaki kilép a franchise hálózatból, többé nem nyújthat Testszerviz szolgáltatást, nem használhatja ezt a márkanevet, és nem élhet a franchise rendszer nyújtotta előnyökkel, illetve ilyenkor vissza kell adnia a konzultációhoz használt Testszerviz anyagokat és kiadványokat, mivel ezekkel a franchise tulajdonosa rendelkezik.


 

Maradt még kérdésed?

Írd meg nekünk! Minden kérdésedre válaszolunk!

 

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket