H. Ricsi

TOVÁBB AZ ÖSSZES SIKERBEJEGYZÉSRE!


 

Mi visz rá egy embert egy új étkezési rendszerre? Vagy a súlya vagy a közérzete vagy egy tudatos gondolkodás vagy ezek kombinációja. Nálam talán a felcsúszó kilók voltak, amit könnyebb az elején megállítani és könnyebb 10kg-ot fogyni, mint egy fél embernyit.

Gyakorlatilag az első hét volt kritikus, amikor egyrészt a „miafrancotegyek” érzés uralta a napokat. Ahhoz elegendően erős voltam, hogy ne egyek hulladékot, de arra nem voltam eléggé felkészülve, hogy tudjam előre, miből-mit ehetek, miket vásároljak, hogy ne kaparjam a falat. Mindig a másnapi teljes! étkezési programra kell gondolni, és előkészülni. Egy este 10 perc alatt el lehet készíteni a következő két nap reggeli turmixát (2x0,7 liter). Probléma megoldva. Egy tisztességesen elkészített turmixszal délig biztosan elvagyunk. De ha nem, akkor kezdhetünk 3-4 lágytojással is, nekem nagyon bevált.

Az ebéd annak, aki utazik, komoly kihívás, ahogy nekem is az volt. Vagy vittem magammal valami kocsiban elfogyaszthatót, vagy megálltam olyan helyen, ahol ugyan az ételek eredete kérdéses, de mégis a sok rossz közül a legjobbat választhatja az ember.

A vacsora sokkal jobban tervezhető, meg akkor időm is volt már rá jobban, mint a nap korábbi szakaszaiban.

Mit adott? A kaparó éhség, sóvárgás gyakorlatilag 4-5-6 nap alatt teljesen megszűnt, tehát nem okoz semmi extra frusztrációt. És így a bevitt étel mennyisége is csökkent. Az emésztés „láthatóan” javult már 2-3 nap alatt is. Az energiaszintemmel előtte sem volt gondom, de mindenesetre kevesebb nem lett. Elkezdtem a futást előbb rövid távokkal, ehhez is kell energy rendesen, és volt is. Ja és nem mellékesen 8kg-ot leadtam.

Mi a helyzet a kenyérrel, pizzával stb…? Örök kérdés… A több mint 40 éves tradíciómat nem lehet elfelejteni. De az illatok és a látvány egészen addig okoz némi problémát, míg el nem kezdek én is étkezni. Ez lehet sima konzerv tonhal némi salátával, tökmindegy… a lényeg, hogy az étkezés elkezdődjön és máris nem vágyom a másik oldalra.

Enni kötelező, hogy komoly éhség ne alakuljon ki, ugyanis itt tud az ember megcsúszni először. Majd a víz!!! Sokszor az éhség és a szomjúság összekeverhető érzések. Ha éhes vagyok, betolok 2 pohár (kb. 0,6l) vizet és nyertem.

Ha 1-2 alapanyag vagy étel az idegen szavak szótárában szerepel, nem kell megijedni, mert nagy különbségek nincsenek. A batáta (majdnem) ugyanúgy viselkedik, mint a krumpli, de sokkal nehezebb pl. ropogóssá tenni. Egy avokádó? Alapvetően nem drága és turmixba nem lehet megmondani, hogy benne van vagy nincs. De beltartalmi értéke extrém magas. És így tovább.

Kifejezetten áldásos és mindenképp javasolt a szűretlen almaecetes víz fogyasztása. Sok tudományos háttere mellett majdnem egész nap segít abban, hogy ne csábuljak el.

Végezetül mitől ment volna el a kedvem, ha kolbászos pörköltet ettem szalonnával, persze valami zöldkörettel. Ebben nem lehet éhen halni. Vannak-lesznek nehezebb napok, de a mindennapos mérlegelés és hogy 1-2 hét alatt eredmény van, ez elegendő motiváció kell legyen, hogy „gyerünk tovább”.

A 3 hónapos kúra pedig több, mint fontos. Pár hete már túl vagyok a 3 hónapos programon, de a mai nap is eszerint táplálkozom. Rutin lett belőle. Bűnözni pedig nem tilos, csak tudni kell, mivel tudjuk kompenzálni.

Győr, 2018.09.24                                                         

H.Ricsi


Szeretnél TE is ilyen sikereket? Energikus, együttműködő, számodra is Ideális Testet?

Ricsi is úgy kezdte, hogy kitöltötte a tesztet!

TÖLTSD KI A TESZTÜNKET ITT!  

MERT IRIGYEID LESZNEK!

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket

hírlevél feliratkozás