Élmény webáruház

A legfontosabb dolog egy Webáruháznál

Ma a kereskedelem egyre nagyobb része zajlik az interneten. Webáruházak nőnek gombamód minden „sarkon”.

Úgy tűnik ez egy egyszerű, könnyű és jól jövedelmező vállalkozás, ezért sokan belevágnak. A webáruházak 70%-a a kutatások szerint nem éri meg az 1 éves kort sem.

Ha tényleg ilyen jó buli, akkor miért nem hasít mindegyik?

Lássuk, hogy minek is kell megfelelni ma egy webáruháznak?

  • Megfelelő termékkínálat (lehetőleg valami rendező elv alapján)
  • Árukészletnek, hogy a vevőket gyorsan tudja kiszolgálni
  • Pontos, gyors, sérülésmentes kiszállítás, lehetőleg jó árakon
  • Ügyfélbarát kiszolgálás, egy olyan személy, akivel lehet egyeztetni
  • Többféle fizetési mód (utalás, utánvétel, kártyás fizetés)
  • Megbízhatóság – azt kapom, amit rendeltem, és meg is kapom
  • És a legfontosabb az ügyfél vásárlási élmény…

Az első 6 pontot kb mindenki ismeri, és alapvetően elvárt egy webáruháztól.

Most a 7. pontról az ügyfél élményről, a vásárlással kapcsolatos érzésekről írok pár gondolatot.

Felhasználói élmény – az az élmény (legyen jó, vagy rossz), ami az ügyfelet éri vásárlás közben.

Ezek több dologból állnak. A választék megfelelő-e. A termékek logikusan vannak-e elhelyezve ás könnyen rájuk lehet találni. A termékek gondos válogatás eredményeként kerültek be, vagy mindenféle kritika nélkül be lettek dobálva. Turkáló-e a webáruház, vagy valami téma köré épült és a témához kapcsolódóan értékes dolgok vannak-e benn.

Pl a Testszerviz Webáruház az Egészség webáruháza. Csak olyan termékek vannak benne, amik szolgálják az emberi test működését. Olyan dolgok, amik emberi fogyasztásra és használatra alkalmasak.

Minden kipróbált, tesztelt, és a címkéket végig tanulmányoztuk. A minőségi szűrű a legfontosabb elvünk. Nincs kompromisszum, ami nem elég jó, az nem kerül be. Akkor sem, ha üzletileg jó lenne.

Itt nem kell címke és összetevők olvasgatásával tölteni az időt. Bármit jó szívvel ajánlunk, garanciát vállalunk azért, ami a polcra felkerült.

Egy felmérésünkből kiderült, hogy a biztonságos termékek az egyik legfőbb erényünk. Nyugodt vásárlás, mert mi előre megszűrtük a termékeket.

Minden lépésünkkel arra törekszünk, hogy az ügyfél, felhasználó élményét növeljük. Ez a filozófiánk!

Lehet, hogy gyorsabb ütemben is fejlődhetnénk, beszórhatnánk 10-15.000 terméket, de nem engedünk minőségi elvárásainkból.

Amit nálunk találsz, azt bátran megveheted. Bőséges ismerettel láttuk el termékeinket, leírjuk, hogy mi mire jó és miért jó!

Ez pedig a hosszútávú érdekünk. Amikor nálunk vásárol valaki, legyen elégedett, kapjon kedves kiszolgálást, érezze, hogy fontos a számunkra.

Testszerviz Webáruház - Az Élmény Webáruháza

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket

hírlevél feliratkozás