MIÉRT ESZEL RENGETEGET?

TOVÁBB AZ ÖSSZES BLOGBEJEGYZÉSRE!  

    


 

Néha előfordulhat, hogy nem tudsz megálljt parancsolni az étvágyadnak és a korgó gyomornak. Ezzel viszont veszélybe sodorhatod a diétád. Megmutatjuk, mi a túlevés 6 leggyakoribb oka.

 

1. Étellel jutalmazod magad
Ezzel nincs gond, kivéve ha gyakran csinálod.

2. Eszel egy szelet pizzát, aztán már nyúlsz is a következőért, hiszen már úgyis lőttek a napodnak, vagy ha egyik nap bűnözöl, akkor másnap is folytatod mert úgy is lőttek a hetednek.

3. Túl szigorú vagy magadhoz
Ha mindent tiltasz, abból nem sül ki semmi jó. Érdemes hetente, vagy kéthetente csalnod, amikor megengedhetsz magadnak egy kis nassolást.

4. Túl sokat eszel étteremben
És itt sem tudsz egészséges ételek közül válogatni.

5. Közben másra figyelsz
Ne munka vagy tévézés közben egyél, mert így nem tudsz odafigyelni az adagokra.

6. Fáradt vagy
Ha nem pihented ki magad, sokkal nagyobb esély van arra, hogy napközben sokat eszel.


 

Ha többre is kíváncsi vagy, akkor

TÖLTSD KI A TESZTET ITT!

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket

hírlevél feliratkozás