A kálium fontossága

TOVÁBB AZ ÖSSZES BLOGBEJEGYZÉSRE!


 

A szervezet számára naponta 4700 mg kálium szükséges a megfelelő működéshez. (Csak az összehasonlítás kedvéért: Ez nagyjából 16 db banánban található meg.)

Ez a mennyiség segít abban többek között, hogy a szervezt saját cukor-raktárai a májban és az izomszövetekben feltöltődjenek.

Ha a szervezt cukor-raktárai tele vannak, akkor a vércukorszint esésekor a máj pótolja a raktárakból a cukrot a vérben.

Szóval kiegyensúlyozza a vércukorszintet. Amikor a raktárak üresek, akkor a cukorszint vészesen leeshet és a test azonnali pótlást követel.

  • Feszültek leszünk,
  • idegesek,
  • ingerültek.

A leggyorsabb pótlás persze a gyorsan felszívódó szénhidrát.

Egy kis csoki, süti, nassolni való stb.

Sóvárgások alakulnak ki és ellenállhatatlan vágyat érzünk, hogy bekapjunk valamit, ami kezeli az alacsony cukorszintet.

A kálium fontossága

Ahhoz, hogy ez megszűnjön, megfelelő táplálékra és kellő mennyiségű káliumra van szükség. 16 db banán azért mégis csak túlzás lenne.

A megfelelő mennyiségű fehérje, zsiradék és lassan felszívódó szénhidrát mellett a kálium pótlása a kulcs.

A szervezt számára jól hasznosítható kálium a zöldségekben van nagy mennyiségben.

És pont ezért alkottuk meg a Testszerviz vidd magaddal Zöldturmixport, hogy gyorsan be tudjunk vinni a szervezetbe növényi összetevőket.

Tipp:

Minden nap legalább egyszer igyál egy Testszerviz Zöldturmixot!

1 púpos teáskanál por és 2 dl víz simán összekeverve. Ez segít a szükséges ásványianyag bevitelben.

Vagy a reggeli italodba, turmixodba keverj Fodros kel port. Vízbe, joghurtba, turmixba!

Jó ivászatot!

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket

hírlevél feliratkozás