Mi kell ahhoz, hogy működjön az életmódváltásod? (mellékhatás a fogyás)

TOVÁBB AZ ÖSSZES BLOGBEJEGYZÉSRE!


 

Tegyük helyre együtt a puzzle darabokat!

1. Kiegyensúlyozott lelki háttér, pozitív hozzáállás, a negatív indulatok és érzelmek kerülése.
2. Maximum heti 1 kg súlyvesztés (így a bőr kevésbé ereszkedik meg).
3. A napi kalóriabevitel nem lehet alacsony (a koplalás nem fogyókúra)!
4. Természetesség és ésszerűség (az életmódváltást nem lehet tablettákkal helyettesíteni).
5. Kerülni a fehér lisztből készült és cukros ételeket, a mesterségesen édesített és színezett italokat!
6. Megfelelő folyadék minőség és mennyiség, kellő testmozgás (heti 2-3 x ½ óra), éjfél előtti alvás.
7. A táplálkozás örömforrás legyen: nyugalom, ráhangolódás, tiszta ételek, kellő rágás, pihenés.


Ezzel foglalkozunk! Részleteket szívesen megosztjuk Veled!
NEKED IS LEHETSÉGES! SEGÍTÜNK!
Egészséges táplálkozás és életvitel megújítás!
Útmutatás Testszerviz programmal!

Jelentkezz itt egy ingyenes konzultációra.

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket

hírlevél feliratkozás