Hasra hízol?

TOVÁBB AZ ÖSSZES BLOGBEJEGYZÉSRE!


 

Sokan mondják, hasról fogyni művészet. Bizony meg kell dolgozni érte rendesen, ha azt akarjuk, hogy testünk izomzatából ne adjuk le túlsúlyt, hanem szervezetünk a testzsírt használja. A zsírégetésről pedig mint tudjuk nem helyi, hanem mindig az egész testet érintő. (Lehet hallottátok már nő ismerősétől, hogy „mindig a melleimből fogyok, a hasam viszont ugyanakkora marad”. Természetesen ez ebben a formában nem igaz, a nők egyszerűen csak azt szeretnék, hogy dús kebleik megmaradjanak, a zsírréteg a hasukról távozzon – de mint tudjuk a zsírégetés nem helyi specifikum.)

De mi is okozhatja a hason történő zsír felhalmozódást?

Hasi zsír

Nem más mint századunk civilizációs problémája: a stressz.

A stressz hatására kortizol termelődik a szervezetben, ugyanezt a folyamatot indukálja a sok kardio edzés is! 

Tehát, ha hasról szeretnénk plusz kilókat leadni, akkor változtassunk az életmódon:

Az egészséges táplálkozás mellett nagyon fontos a napi minimum 7- 8 óra alvás, a relaxáció, valamint a kardio edzés helyett inkább válasszunk más típusú mozgásprogramokat, pl intervall edzésformát.

Egyedül nem megy? TESTSZERVIZELJ!

Jelentkezz ITT! Mi segítünk!

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket

hírlevél feliratkozás