A rendszeres testedzés élettani hatásai

TOVÁBB AZ ÖSSZES BLOGBEJEGYZÉSRE!


 

  • javítja a fizikai állapotod
  • erősíti az immunrendszered
  • formálja az alakod
  • jobb lesz tőle az egészségi állapotod
  • mert elsősorban a hormonrendszeredre hat

Például kivezeti a szervezetedből a felgyülemlett stresszhormonokat. A kezeletlen stressz hosszútávon hízáshoz vezet, mert aláássa a pihentető alvást, és mint tudjuk a legértékesebb élettani folyamatok, mint pl. a regenerálódás, a sejtszintű megújulás, izomfejlődés vagy a zsírégetés mind mind éjszaka történik.

Az inaktív élet csökkenti a pajzsmirigy működését is, pedig ez felel az energiafelhasználásért, zsírégetésért.

A legjobb amit tehetsz, ha rendszeresen testedzést végzel, ha az életed egyéb dolgait is ehhez igazítod, mert tested, lelked meghálálja, hogy törődsz magaddal.

A rendszeres edzéstől jobban fogod érezni magad, jobban fogod bírni a munkát, türelmesebb és vidámabb leszel. Ezerszeresen hálálja meg magát az a heti kétszer egy óra, amit magadra szánsz.

A rendszeres testedzés jótékony hatásai

Viszont ez nem azt jelenti, hogy hopp ugorjunk neki és szaladjunk órákat, vagy irány a terem és emeljük a súlyokat.

A mindennapi mozgáshoz, sporttevékenységhez fel kell a testet készíteni, a mozgáskészletét fejleszteni, a mozgástartományt növelni, az ízületeket, izmokat alkalmassá tenni, hogy elvégezzék a testedzéshez szükséges munkát.

Ehhez segít a KULCS A MOZGÁSHOZ tréning és oktató videó!

ITT TUDJ MEG TÖBBET RÓLA!

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket

hírlevél feliratkozás