A cékla jótékony hatásairól

TOVÁBB AZ ÖSSZES BLOGBEJEGYZÉSRE!


 

A cékla nagyszerű ásványi anyag forrás, tartalmaz káliumot, kalciumot, vasat, szilíciumot és magnéziumot, van benne még réz, cink, mangán, kén, jód, kobalt, króm és nikkel is.

Jó vitaminforrás, hiszen jelentős B1-, B2-, B6- és C-vitamin-forrás. Ezen kívül még további B-vitaminokat: folsavat, niacint és biotint is tartalmaz.

A cékla a népszerű alapanyaga a turmixoknak. Érdemes kipróbálni más zöldséggel – uborkával, avokádóval – kombinálva.

A rubinvörös zöldség jó vérképző hatású, a benne lévő nyomelemeket a test jobban tudja hasznosítani, valamint a vörösvérsejtek működését és képződését egyaránt serkenti. A cékla segíti a máj működését is.

A cékla gumója mellett a cékla levele is nagy magas tápanyag tartalommal rendelkezik, ezért a leveles salátánkba tegyünk céklalevelet is.

A céklalevél még bele kerülhet a turmixunkba is.


 

Por formájában is kiegészíthetjük az étrendünket ezzel a kiváló zöldséggel.

PRÓBÁLD KI A CÉKLAPORT!

További részletekért kattints IDE!

NAGYSZERŰ CÉKLÁS TURMIXOKAT TALÁLSZ ITT!

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket

hírlevél feliratkozás