7+1 tipp a Testszerviztől az otthoni munkához (home office)

TOVÁBB AZ ÖSSZES BLOGBEJEGYZÉSRE!


 

home office, vagyis az otthoni elvégezhető munka egyes embereknek hozzátartozik hétköznapjaihoz, viszont vannak olyan emberek, akik ezt eddig el sem tudták képzelni.

Azok számára, akik így dolgoznak, vagy legalább is idejük nagy részében, normálisnak tűnik az, hogy otthonról dolgoznak a kanapén ülve, saját csészéjükből kortyolva a kávét.

Amikor szeretnének egyet sétálni, akkor egyszerűen felállnak és elmennek. Ők osztják be az idejüket és a tapasztalataik alapján alakítják ki a napirendjüket.

Ebben a bejegyzésben, inkább azoknak a személyeknek szeretnénk segíteni, akik most kerültek ebbe az új helyzetbe és nem „hómofiszoltak” eddig.

Mi a Testszerviznél az életmód, a táplálkozás, a napirend kialakításában szoktunk segíteni a minket megkereső embereknek.

Közel 3.000 sikeres ügyfelünk után összeállítottunk a tapasztalataink alapján 8 tippet az otthoni munkavégzés hatékonyabbá tételére.

Amikor az ügyfeleinkkel konzultálunk a fő szempontunk, hogy TUDÁST adjunk számukra. MEGÉRTÉST. Majd, ÖSZTÖNZÉST A CSELEKVÉSRE! Ez így működőképes.

Az 5 év alatt nemcsak mi oktattuk, tanítottuk az ügyfeleinket, hanem az ÜGYFELEINK IS TANÍTOTTAK MINKET!

Tippjeikkel, javaslataikkal, ötleteikkel mindig kiegészítették a mi tudásunkat is. Így történt most is!

Olvassátok el, értsétek meg, majd próbáljátok ki és alkalmazzátok a tippjeinket!

Az élet nem állhat meg! Hajrá!  

1. Alakíts ki egy munkahelyet (munkateret)!

Próbálj egy munkavégzésre minél megfelelőbb helyet találni. Az a fontos, hogy legyen egy elkülönített részed, sarkad, asztalészed, ami akár ideiglenesen is a munkahelyeddé válhat.

Ideális esetben van ehhez egy külön asztalod, akár szobasarkad. Kevésbé ideális esetekben azonban tökéletesen megteszi a konyhaasztal is, az a fontos, hogy ilyenkor a szemedben az a munkahelyed legyen.

2. Tarts napirendet!

Ahhoz, hogy az otthoni munkavégzésed is hatékony legyen nagyon fontos, hogy kialakíts magadnak egy napirendet, és igyekezz ehhez tartani magad. Ha az otthoni irodád ideiglenes, legjobb, ha az eddig is megszokott munkaprogramoddal dolgozol.

3. Mozogj!

Ha otthonról dolgozol, hajlamosabb vagy belefeledkezni a munkába, nem kell kilépj a szomszéd irodába, ezért érdemes arra is nagyobb hangsúlyt fektetni, hogy rendszeresen megmozdulj a székedből. Tűzz ki magadnak például minden 45 perc végén 5 perc pihenőt, amikor kicsit átmozgathatod az izmaidat.

Érdemesnek tartom a Testszerviz otthoni mozgással kapcsolatos DVD-nek a megvásárlását vagy az online tréning videók megtekintését. Sokat segíthet!

4. Fogyassz vizet!

Erre egy nagyon egyszerű megoldás az, ha gondoskodsz arról, hogy a kedvenc bögrédben mindig ott legyen melletted a víz. Töltsd újra minden pihenő alkalmával, és legyen az a cél, hogy a két pihenő közt kiürüljön!

5. Különítsd el a munkát a családtól!

Állíts fel szabályokat. Tudasd a családoddal is, hogy milyen időpontban szeretnél dolgozni, és kérd meg őket, hogy amennyiben nem fontos, ebben az időszakban ne zavarjanak. Ugyanígy, ha letelt az-az időszak, amit a munkádra szántál, ne térj vissza a “munkahelyedre”. Idő kell, amíg beleszokik ebbe az ember, de bízz benne és ragaszkodj a rendszerhez.

6. Engedd be a napot, a friss levegőt.

Szellőztess naponta többször, állj meg pár percre az ablakban a napsütésben, szívj be frisslevegőt, csodáld meg a tájat, a kilátást. Segíteni fog a koncentrálásban.

7. Figyelj a táplálkozásodra!

Az otthoni munka még kevesebb mozgással jár, ezért fokozottan figyelj arra, hogy mit és mennyit eszel!

+1 tipp! TESTSZERVIZELJ VELÜNK

Dr. Suba Réka – Kapaszkodó az életmódváltáshoz könyvének elolvasása még inkább motiválni fog arra, hogy kialakíts magadnak egészséges szokásokat!

Csupán 990ft + 500ft postaköltség!

RENDELD MEG ITT!

Dr Suba Réka: 10+1 tipp – Kapaszkodó az Életmódváltáshoz

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket

hírlevél feliratkozás