Ezt ne egyed ha fáj az izületed!

A mozgásszervi és reumatológiai betegségek, az ízületi fájdalom és a gyulladás sokakat kínoz, s nemcsak időskorban. Szakemberek szerint körülbelül a lakosság 10-15 százaléka szenved valamelyik említett panasztól.

1. Vörös húst. Sok olyan vegyület található benne, amely gyulladást okozhat, és így növelheti a fájdalmat.

2. A tejtermékekben lévő kazein is fokozhatja a fájdalmat és a gyulladásos folyamatokat, emellett irritálhatja az ízület környékén lévő szöveteket.

3. A finomított cukrokkal és szénhidrátokkal teli ételektől ugyancsak nő a gyulladás kockázata.

Fájó izület

4. Az omega-6 zsírsavak, bár bizonyos élettani folyamatokhoz nélkülözhetetlenek, egyenesen fokozzák a gyulladást. Viszont az omega-3 zsírsavak erősítik az immunrendszert, és jó hatással vannak az ízületi problémákra, gyulladáscsökkentő hatásúak. Sajnos az omega6-ból a legtöbb népszerű növényi zsiradékban sok található például a szója-, földimogyoró- és napraforgóolajban, de a bolti majonézben és a legtöbb salátaöntetben is.

5. A só ugyancsak ronthat az ízületi fájdalmakban szenvedő betegek állapotán, különösen a különböző feldolgozási folyamatokon átmenő konyhasó.
Forrás: vasarnap.ujszo.com

Szabadulj meg a fájdalmaktól! Lehetséges! Természetes megoldás!

Útmutatót szeretnél? Testszervizelj!

TÖLTSD KI AZ ÉLETMINŐSÉG TESZTEDET ITT ÉS BESZÉLGESSÜNK! :-)

Jelentkezz egy ingyenes
konzultációs beszélgetésre!

Leginkább azért, mert mások számára is
fontos vagy! NEKÜNK MINDENKÉPP!

Töltsd ki
Életminőség
Tesztünket

hírlevél feliratkozás